Modul Povodňové plány umožňuje pracovat s digitálními povodňovými plány všech úrovní od krajských, přes obecní až po povodňové plány vlastníků jednotlivých ohrožených nemovitostí. Digitální povodňové plány soustředí na jednom místě všechny podstatné informace pro řešení povodňových událostí v dotčeném území. Informačně propojují povodňovou ochranu jednotlivých měst a obcí a zároveň využívají hustou síť srážkoměrných a hladinoměrných stanic. Podstatnou výhodou je edukativní využití v době mimo povodňové události.
Občané zde mají k dispozici mapy textové i grafické části povodňového plánu. V mapové prohlížečce je možno si zobrazit záplavové území vodních toků a další informace.
Modul WEGAS umožňuje pracovat s prostorovými i textovými daty obce. Díky webovému geografickému systému WEGAS získáte propracovanou a intuitivní online mapovou aplikaci pro správu, vytváření a editaci prostorových dat. Je možné zde vytvořit libovolný počet bodových, liniových či plošných prvků. Ty lze poté slučovat do vytvořených projektů a kompozic, libovolně stylovat, připojovat nejrůznější typy dokumentů či sdílet data s veřejností. Webový geografický asistent WEGAS ocení jak odborníci, pracující s mapovými podklady denně, tak i široká veřejnost.
Modul Strategické dokumenty umožní pracovat se strategickými plány, s koncepcemi i s odbornými analýzami. Textové části dokumentů jsou vhodně doplněny grafickými výstupy a vše je přehledně umístěno na jednom místě. Příkladem může být strategický rozvojový dokument obce. V dokumentové části je umístěný text rozdělený na jednotlivé kapitoly. V mapové části jsou poté umístěny vrstvy znázorňující jednotlivé priority strategického plánování. Text může být vhodně doplněn cílenými prokliky do mapové části. V přílohové části mohou být připojeny libovolné dokumenty. Celý strategický plán, či pouze jeho části, může být prezentován občanům pomocí veřejného přístupu.
Pasportem veřejného osvětlení se rozumí evidence této součásti obecního inventáře za účelem zjištění skutečného (hlavně technického a množstevního) stavu. Pasport je základním dokumentem pro správu, optimalizaci a rozvoj soustavy veřejného osvětlení a je vyžadován zákonem 183/2006 Sb. ve znění aktuálních předpisů. Bez řádné pasportizace není možné kvalifikované projektování modernizace a optimalizace veřejného osvětlení. Samozřejmostí je, že pasport a z něj vycházející energetický audit jsou nedílnou součástí žádostí o jakékoliv dotace na veřejné osvětlení. Součástí pasportu veřejného osvětlení může být i pasport světelně signalizačních zařízení.
Pasport místních komunikací je základní evidencí místních komunikací, kterou vedou jejich správci v souladu s pokyny vlastníků místních komunikací, jimiž jsou převážně obce a města. Zákon č. 13/1997 Sb. o pozemních komunikacích ukládá povinnost provádět pasport komunikací, kdy minimální rozsah evidence místních komunikací zahrnuje délku místních komunikací I. až IV, třídy, počet a celkovou délku mostů na nich se nacházejících a objem finančních prostředků vynaložených na jejich výstavbu a zvlášť na jejich údržbu. V dnešní době se pasportizace provádí za pomoci přesných GPS přístrojů a geodetického zaměření. V pasportu v geoinformačním systému mohou být každému úseku komunikace přidány různé atributy, které poté efektivně pomáhají k plánování rozvoje obce. Mezi evidované vlastnosti patří například třída komunikace, technický stav vozovky, správce, vlastník pozemků a podobně.
Pasport zeleně je základním typem inventarizace ploch a prvků ve veřejně přístupné zeleni měst a obcí. Účelem pasportizace zeleně je získání přehledu o majetku a zajištění podkladů pro sestavení optimálního plánu běžné údržby těchto ploch a prvků. Jedná se převážně o kvantitativní typ evidence. Na pasportizaci zeleně je poté možné navázat plány udržovací péče. Jedná se o dokument, který podrobně specifikuje jednotlivé pracovní operace, které jsou nutné k zajištění optimální péče o konkrétní plochy zeleně, včetně jejich časového harmonogramu a náročnosti. Dalšími dokumenty, které je možné implementovat do pasportu zeleně, jsou např. návrhy pěstebních opatření, inventarizace dřevin a dendrologické průzkumy.
Pasport vodovodu a kanalizace poskytuje vlastníkovi či uživateli přehled o svém či provozovaném majetku a je zpracováván za účelem efektivního provozu, údržby a modernizace kanalizační sítě. V rámci pasportu jsou zaměřeny a následně v mapové aplikaci WEGAS vykresleny jednotlivé kanalizační šachty a vpusti, liniové vedení kanalizace a další prvky dle přání zákazníka. K jednotlivým bodovým prvkům a liniovým úsekům mohou být připojeny fotografie a další dokumenty. Pokročilejší variantou je pak kamerový průzkum, který probíhá pomocí speciální videokamery vpuštěné do kanalizačního řadu.
Z pasportu a kamerového průzkumu vyplyne teplotní mapa kanalizace. Zde se jednotlivé úseky barevně odliší dle stavu kanalizace a znázorní se místa, kde nemohla být kamerová zkouška provedena. Na základě teplotní mapy má obec kompletní přehled o stavu kanalizace a nutných opravách v následujících letech.
Oficiální webové stránky Vaší obce.